Support som ligger steget före. 

Vårt mål är att förekomma och förebygga de problem som kan uppstå under din arbetsdag, det kallas förvaltningssupport. Efter att din IT-lösning är installerad och hanterad fortsätter arbetet med att drifta, uppdatera och supportera. Vårt team ligger alltid steget före och du kan känna dig trygg.

Vid behov stöttar vårt supportteam dig via telefon, mejl, fjärrstyrning eller ute på plats. Beroende på din verksamhet kan tjänsten se olika ut. Ambitionen är alltid att lösa ärendena direkt vid din första kontakt, som ofta sker via telefon. I erbjudandet ingår en helhetslösning där du, förutom teknisk support även får hjälp att hantera licenser, konton och behörigheter.

Med timbanken får du konsulthjälp vid såväl planerade som oplanerade händelser. Timmar bestäms utifrån verksamhetens behov och du kan på ett smidigt sätt planera för kostnaden.  

L-G.png

Vill du veta mer?

Välkommen att kontakta mig!

0708-44 38 22

lars-gunnar.strid@frontnode.se